diumenge, 26 d’octubre del 2008

SORTIDETA ENDURERA PER LA ZONA







Com qui no vol la cosa, em van liar, i com que em costa poc, total quatre missatges de mail, un post al foto, i ens vàrem trobar 33 bikers per fer una sosrtideta matinal.








Amb un terrenys brutal, en la humitat justa, i dirigits per la gent dels tiralee, que es coneixen cada reco de la serralada vem fer una sortida força equilibrada, no va ser la prevista, es van retallar unes trialeres que quedaran per al proper dia.




Un final a l'alçada de la sortida, un pica pica, a base de braves(extraordinàries), croquetes, salsitxes, pinxos, calamars,pa amb tomàquet i cervesa a dojo al Frankfurt l'Aristic de Vilassar de Dalt



Moltes gracies a tots al ratolins d'alella, a la gent de bikeserola, als tiralees, a la gent de la revista el Mundo de la Mountainbike que també van vindré.








Ara fins la propera




2 comentaris:

Anònim ha dit...

Va ser una experiència molt guapa! Era el meu primer cop amb tantes bicis i tots els camins eren nous per a mi (al menys, amb bici) i en vaig gaudir moltíssim! A veure quan hi tornem! :-)

Salut!

Òscar (Ratolí de Camp de samarreta vermella i Gary Fisher rígida i blava)

Carlos Martínez ha dit...

Jo vull destacar la bona organització que hi va haver!

En tot moment el Joan Carles i el Pere (perdoneu si em descuido algú altre) estaven pendents que no faltés ningú.

Els camins tampoc els coneixia i em van agradar molt.

I l'aperitiu final a Vilassar, genial! :)

Acabo com l'Òscar: A veure quan hi tornem!!

Fins aviat!

Karlus (Ratolí de camp - Mondraker Foxy R)