diumenge, 24 de febrer del 2008

En Sergi ens ha enganyat!!!!!! jajajaja

Si senyors, en Sergi amb l'excusa de que era el seu aniversari ens ha portat a l'hort, be ven be no era un hort era un paradis del MTB, una passajada per Orrius, pujada a Cellecs, baixadeta fins arrivar a les famoses pintures rupestres de la zona, i esclar em acavat esmorzant a la casa dels Conty, tot un detall.

Nota: Aquesta colla son undesastre fent fotos, al final mi he tingut que possar jo, a veure si puja el video i averiguo com es penja l'enllaç al youtube













2 comentaris:

the real koyote ha dit...

Bona sortida...alguna que altre queixa...ja se sap...alguns a mitja pujada ja no recorden que feia un moment estaven baixant engorilats per un single de p.m....aquesta memoriaaa.
Lo millor de la sortida...com al Dakar...hem conservat la mecanica i la integritat fisica...que a aquest pas cada dia costa mes...ens fem els valents i ja no son edats...
Comentari: S'esta consolidant un bon grup...
p.d. bones fotos i video J.C.
p.d.2 Quan em cambiara la veu???

Joan Carles Sànchez Babià ha dit...

Sergi per que no et quixis, et vaig enviar l'autorització amb el drets d'autor, suposo que ho vas rebre, esclar que jo soc en censurador oficial, jajajaja